Wednesday, January 16, 2008

Evanescence


یکی از آهنگ‌های گروه Evanescnece که من خیلی دوستش دارم، آهنگ Lacrymosa است. این آهنگ من را به یاد تم‌های کلیسایی می‌اندازه.


این آهنگ را میتوانید از اینجا گوش کنید:

پی‌نوشت: متن آهنگ (از elyrics):
Out on your own,
Cold and alone again.
Can this be what you really wanted, baby?

Blame it on me,
Set your guilt free.
Nothing can hold you back now.

Now that you're gone,
I feel like myself again.
Grieving the things I can't repair and willing...

To let you blame it on me,
And set your guilt free.
I don't want to hold you back now love.

I can't change who I am.
Not this time, I won't lie to keep you near me.
And in this short life, there's no time to waste on giving up.
My love wasn't enough.

And you can blame it on me,
Just set your guilt free, honey.
I don't want to hold you back now love.

2 نظر:

Anonymous ...

چقدر خوشحالم که به سر و روی اینجا دستی کشیدی. این خانومی که این آهنگ رو می‌خونه اسمش "اِیمی لی" هستش و من نمی‌دونم چجوری وسط این همه ویالن و گروه کری که پشتش می‌خونه صداش اینقدر لطیف و مخملی به نظرم میاد. اون قسمت آهنگ رو دوست دارم که می‌گه:
...To let you blame it on me....
and set your guilt free
بازم ممنون. چقدر خوبه که هنوز هستی. روزهات شاد دوست من.

Anonymous ...

خیلی ممنون که اینقدر به من لطف داری دوست من.
به نظر من هم امی لی صدای زیبایی داره. با این کامنت شما به ذهنم رسید که اگر متن آهنگ رو هم به این پست اضافه کنم بهتر می‌شه.

Post a Comment