Monday, February 25, 2008

عوامل پیروزی

تلویزیون رو روشن می‌کنم. شبکه خبر داره خلاصه اخبار رو می‌گه. خبر دومی که گوینده می‌گه، اینطوری شروع می‌شه:
امروز آقای آقازاده، رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه هیأت دولت حاضر شدند تا گزارش کارشناسی عوامل پیروزی ایران در مناقشه اتمی را در اختیار هیأت دولت بگذارند

موضوع برام جالب می‌شه و کنجکاو می‌شم تا عوامل پیروزی رو که این روزها تقریبا از صبح تا شب در همه کانالها در موردش صحبت می‌شه، بدونم. خبر اینطوری ادامه پیدا می‌کنه:
ایشان امدادهای الهی را یکی از مؤثرترین عوامل این پیروزی بزرگ برشمردند و خاطر ...

همینجا تلویزیون رو خاموش می‌کنم تا بیشتر از این به خودم توهین نکرده باشم.

2 نظر:

Anonymous ...

کلی خوشحال شدم امروز اومدم دیدم آپ کردی. :) ببین امداد از هر نوعش که باشه خوبه. منم امداد غیبی لطفا مخصوصا روزهایی که سرم خیلی شلوغه. روزهات شاد دوست من.

Anonymous ...

چقدر خندیدم با این کامنت جالبت. من هم مثل تو خیلی این امدادها رو دوست دارم ولی نمی‌دونم چرا این امدادهای غیبی فقط واسه یه عده بخصوصه!
همیشه خندون باشی دوست خوبم

Post a Comment